Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε...

Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε...

Εν Δήμω > Δημοτικό Συμβούλιο6 Νοεμβρίου 2014

Χωρίς ουσιαστική συζήτηση η διοίκηση του δήμου πέρασε κατά πλειοψηφία τη μελέτη για τη λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας.

Οι δημοτικοί σύμβουλοι του δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης κλήθηκαν να πάρουν μια σημαντική απόφαση έχοντας στη διάθεσή τους λίγες ώρες για να μελετήσουν την πρόταση της διοίκησης. Η δημοτική αρχή απέστειλε το απόγευμα της Δευτέρα τη μελέτη (21 σελίδες) και την Τετάρτη το απόγευμα (5/11) το θέμα ήρθε προς ψήφιση, στο δημοτικό συμβούλιο.

Οι αντιπολιτευόμενες παρατάξεις αν και θετικές επί της αρχής στη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας έκαναν λόγο για προχειρότητα και βιασύνη. Οι Ευάγγελος Βαζαίος και Νάσος Σπυρόπουλος στην τοποθέτησή τους εξέφρασαν την αντίρρησή τους στο γεγονός ότι η πρόταση της διοίκησης δεν καλύπτει γεωγραφικά όλες τις περιοχές του δήμου.

Ο εισηγητής της Δημοτικής Συνεργασίας,Τάκης Κοροβέσης στην τοποθέτησή του είπε ότι η παράταξή του θέλει να συμβάλλει εποικοδομητικά ζήτησε από τη διοίκηση να δοθεί χρόνος μιας εβδομάδας ώστε να προλάβει να μελετήσει καλύτερα την τεχνική μελέτη. Υπενθύμισε ότι με έγγραφό της η Δημοτική Συνεργασία έχει ζητήσει από το Σεπτέμβρη να λάβει γνώση της τεχνικής μελέτης χωρίς η διοίκηση να ανταποκριθεί. Ζήτησε επίσης στο δημοτικό συμβούλιο να συζητηθεί και το θέμα των περικοπών των λεωφορείων από τον ΟΑΣΑ. Η διοίκηση δεν έκανε αποδεκτή την πρόταση της παράτασης για μία εβδομάδα ενώ δεν έβαλε καν την πρόταση σε ψηφοφορία ως όφειλε.

Η πρόταση της Δημοτικής Συνεργασίας ΕΔΩ

Τι ψήφισε το δημοτικό συμβούλιο:

Η μελέτη αναλύει τη διαδρομή, η οποία διέρχεται από τους εξής οδικούς άξονες:

Λ. Αλεξιουπόλεως - Πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου - οδός Μ. Γερουλάνου - οδός Σ. Σαράφη - οδός ∆. Ακρίτα - οδός Αθ.∆ιάκου - οδός Αργοναυτών - Λ. Κύπρου - Λ. Αλεξιουπόλεως - οδός Θουκυδίδου - οδός Κωνσταντινουπόλεως – παρ. Λ. Βουλιαγμένης.

Όπως προκύπτει από την ανάλυση, όσο πυκνότερα είναι τα δρομολόγια κίνησης, τόσο πιο αξιόπιστη είναι η γραμμή, απευθυνόμενη σε μεγάλο πλήθος επιβατικού κοινού, αλλά ταυτόχρονα τόσο δαπανηρότερο είναι το κόστος λειτουργίας της.

Η Τεχνική Υπηρεσία, από άποψη πληρότητας της μελέτης, τεχνικής ανάλυσης των δρομολογίων και συνολικής κάλυψης του επιβατικού κοινού, προτείνει την 1η πρόταση δρομολογίων, η οποία είναι η πιο δαπανηρή, δηλαδή έχει κόστος 10.581,91 €/μήνα.

Διαδρομή

Η διαδρομή εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό κατά τη διάρκεια της ημέρας για την πρόσβαση έως το σταθμό μετρό Αργυρούπολης και την αναχώρηση από αυτόν, προς ένα περιφερειακό δακτύλιο εντός του Δήμου ως εξής:

Σταθμός μετρό Αργυρούπολης στον παρ. Λ. Βουλιαγμένης (αφετηρία) – παρ. Λ. Βουλιαγμένης προς Αθήνα – δεξιά Λ. Αλεξιουπόλεως – πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου ολική στροφή – δεξιά Λ. Μαρίνου Γερουλάνου – δεξιά Σ. Σαράφη – Διγενή Ακρίτα – δεξιά Αθ. Διάκου – δεξιά Αργοναυτών – δεξιά Λ. Κύπρου – αριστερά Λ. Αλεξιουπόλεως – πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου – Λ. Αλεξιουπόλεως - αριστερά Θουκυδίδου – δεξιά Κων/λεως – δεξιά παρ. Λ. Βουλιαγμένης.

  1. Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 5.812,06 μ. ή 5,812 χλμ. κυκλικά με αφετηρία και τέρμα το σταθμό μετρό της Αργυρούπολης στον παράδρομο Λ. Βουλιαγμένης.

  2. Η διαδρομή εξυπηρετεί 20 ενδιάμεσες στάσεις, χωρίς την αφετηρία. Από αυτές οι 10 στάσεις συμπίπτουν με τις υπάρχουσες του ΟΑΣΑ, δηλαδή στη Λ. Αλεξιουπόλεως, στην οδό Μαρίνου Γερουλάνου, στην οδό Σ. Σαράφη και στη Λ. Κύπρου.

Άλλα άρθρα στην ίδια κατηγορία: Δημοτικό Συμβούλιο